Gent’s Club este brand românesc lansat pe piaţă în anul 2015 şi reprezinta o marcă destinată în exclusivitate bărbaţilor. Brandul propune clienţilor săi accesorii curajoase în nuanţe şi imprimeuri aparte, dar care păstrează bunul gust şi decenţa ţinutei purtătorului. Afacerea s-a înfiinţat din pură curiozitate a unor tineri despre modalitatea de a crea şi a vinde papioane bărbaţilor. La început brandul vindea doar papioane în seturi cadou pentru bărbăţi, fiind specializat în confecţionarea de modele aparte care atrag privirile curioşilor.
Începuturile brandului se regăsesc şi acum în sigla care poartă cu mândrie simbolistica papionului. Brandul Gent’s Club este apreciat de barbaţii care işi doresc să impresioneze plăcut şi în acelaşi timp să păstreze bunul gust în armonia culorilor şi asortarea pieselor vestimentare. În ultimii 5 ani de existenţă, brandul Gent’s Club a completat gama de produse din sfera eleganţei masculine, recent şi din categoria casual şi business-office. În primii 2 ani de activitate brandul a oferit doar papioane, cravate şi esarfe ascot din mătase naturală, urmând ca în anul 2017 să completeze paleta cu produsele din piele naturală confecţionate de producători români la standardele brandului. În anul 2018 brandul lansează colecţia genţilor de voiaj şi serviete din piele naturală concepute si realizate în Italia.
În prezent brand-ul pregăteşte lansarea pe piaţă a colecţiei de parfumuri şi ochelari de soare care sunt concepute sub filo general al brandului: diferit, cu bun gust. Gent’s Club a inceput in anul 2019 colaborarea cu Iulius Group care s-a concretizat prin deschiderea magazinelor fizice a propriului brand in centre comerciale Iulius Mall.